donderdag 27 februari 2020

Onderhoud

Afgelopen week werd ik aan mijn jasje getrokken door de firma google die me erop wees dat er iets mis was met een webstek. Dat kon goed kloppen, want die heb ik opgeheven. Toch was het interessant om de rapporten die ze over je geregistreerde sites maken eens beter te bekijken.
Via dezelfde bron werd ik er in het afgelopen halfjaar op gewezen dat er behoorlijk wat oude zooi van me nog steeds met regelmaat wordt bekeken en dan heb ik het over pagina's op de webstek bij hccnet waarvan het merendeel afkomstig is uit 2006 en 2008. Dan hebben het nog over XP e.d. Reden om op de index-pagina te vermelden dat niet alleen ik maar ook de zwik ernstig is verouderd.
Waarbij de vraag natuurlijk is hoe lang dit nog zal kunnen bestaan. Want de gastheer is XS4ALL en daar staan dingen te gebeuren.
Hierbij kondig ik vast aan dat er binnenkort een nieuwe versie voor windhoos 10 komt over hoe foto's van de camera te halen en hoe foto's op een usb-stick te schuiven; met wat de Duitsers zo mooi Bordmitteln noemen - dus zonder extra programma´s, plug-ins e.d. Gewoon met wat je al aan boord hebt!

En, dat er nog een webstek uit een tienjarig verleden rondzwierf, namelijk een voorbarige testsite (met een fraaie foto van onze stulp). En op de testsite staat een link naar de wiki-testsite van (opnieuw) XS4ALL, die niet meer bestaat. Blijkbaar heb ik meer mogelijkheden om te publiceren dan ik vermoedde.

Geen opmerkingen: